هزینه میکرونیدلینگ در سال 1400



تاریخ انتشار : 1400/05/05 01:13
نویسنده : مدیریت سایت



هزینه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ



میکرونیدلینگ یک فرایند درمارولر است که از سوزن های ریز برای سوراخ کردن و تحریک پوست استفاده می کند. هدف درمان به روش میکرونیدلینگ تولید کلاژن جدید و بافت پوستی نرم تر، محکمتر و یکپارچه تر است. میکرونیدلینگ اغلب روی صورت بکار برده می شود و برای درمان آکنه، چین و چروک پوستی و منافذ بزرگ بکار برده می شود.

میکرونیدلینگ یک روش تقریبا غیرتهاجمی است که نیازمند استراحت و بستری نیست. این روش برای افراد سالم روشی امن در نظر گرفته می شود ولی در افرادیکه داروهای خاص آکنه مصرف می کنند و زنان باردار مناسب نیست. چند روز بعد از انجام میکرونیدلینگ قرمزی و التهاب پوستی خواهید داشت.

کل زمان آماده سازی و اجرای میکرونیدلینگ حدود 2 ساعت است. میکرونیدلینگ باید توسط متخصص پوست یا جراح و متخصص پلاستیک و زیبایی انجام شود. برای اینکه بهترین نتیجه درمان حاصل شود، حداقل 4 بار یا بیشتر میکرونیدلینگ لازم است.

هزینه میکرونیدلینگ


هزینه میکرونیدلینگ در مجموعه درمانی جهان حکمت از شروع 600 هزار تومان است که شامل قیمت نیدل و 20 هزارتومن هزینه کار است.

اثرات درمانی میکرونیدلینگ


میکرونیدلینگ در درمان زخم های مربوط به آکنه، زخم و پیری مفید است. میکرونیدلینگ باعث پوستی شفاف تر، محکم تر و سالم تر می شود. بهترین نتیجه بعد از چندین جلسه بدست می آید. میکرونیدلینگ از رولرهای خانگی مفیدتر است. میکرونیدلینگ چیست؟
میکرونیدلینگ فرایند زیبایی غیرتهاجمی است که برای درمان مشکلات پوستی از طریق تولید کلاژن کار می کند. روش میکرونیدلینگ که به نام درمان تحریک تولید کلاژن هم مطرح است، برای افرادی مفید است که به دنبال کاهش ظاهر زخم های آکنه و زخم های جراحی، چاقی لاغری، سوختگی هستند. این روش در فرایندهای ضد پیری مانند جراحی پلک چشم و لک و خالهای ناشی از نور آفتاب کاربرد دارد. میکرونیدلینگ با وجود تاثیر احتمالی کلاژن در رشد مو، برای ریزش مو کاربرد ندارد.
اگر مشکلات پوستی فرد به روش های مختلفی مانند پیلینگ و سایر درمان های تجویز شده توسط متخصص پوست جواب ندهد، میکرونیدلینگ روش مفیدی خواهد بود. برای جلوگیری و درمان عوارض پیری و سایر مشکلات پوستی، میکرونیدلینگ مرحله مفید و نهایی است.
میکرونیدلینگ باعث افزایش ساخت کلاژن توسط پوست می شود. خراش های سوزن های میکرونیدلینگ باعث آسیب های جزئی پوست می شود که پوست در پاسخ به این زخم ها بافت های غنی از کلاژن ایجاد می کند.
این بافت پوستی جدید از نظر یکپارچگی و بافت بهتر از پوست قبلی است. از دست دادن کلاژن در طی سالمندی و آسیب های جراحی و سوختگی اتفاق می افتند. تحریک پوست برای ساخت بافت جدید باعث می شود که کلاژن بیشتری تولید شود و پوست محکم تری داشته باشید.

روش میکرونیدلینگ


متخصص پوست در طی فرایند میکرونیدلینگ با ابزاری مدادی شکل خراش هایی روی پوست ایجاد می کند. این خراش ها به اندازه ای کوچک هستند که بعد از انجام کار متوجه آنها نمی شوید. متخصص پوست ابزار میکرونیدلینگ را روی پوست شما به آرامی حرکت می دهد، پوست جدید و جوان همگنی بوجود خواهد آمد. متخصص پوست برای کاهش درد از بی حسی موضعی استفاده می کند. معمولا استفاده از بی حسی موضعی یک ساعت قبل از درمان انجام می شود. متخصص پوست بعد از میکرونیدلینگ از یک سرم یا تسکین دهنده استفاده می کند.

نواحی که می توان با میکرونیدلینگ درمان کرد شامل موارد زیر است:
زخم های آکنه، لکه و پیس های پیری، چین و چروک و خطوط صورت، منافذ بزرگ، سایر انواع زخم ها ناشی از جراحی، سوختگی، چاقی لاغری و ....، پوست های شل شده و افتاده، پوست های ناصاف صورت و ... میکرونیدلینگ در نواحی های کشش های پوستی روی ران ها و نواحی شکم هم در ترکیب با فیلرها کاربرد دارد. اگر در اثر چاقی یا لاغری دچار افتادگی پوست و کشش های و چروک های پوستی شده اید، حتما برای زیباتر شدن پوستتان به متخصص پوست مراجعه کنید.

خطرات و عوارض جانبی میکرونیدلینگ


یکی از متداول ترین عوارض میکرونیدلینگ اندکی التهاب پوستی بلافاصله بعد از اجرای کار است. شاید قرمزی پوست چند روز ادامه داشته باشد، در صورتیکه خونریزی، کبودی، عفونت، کنده شدن پوست وجود داشت با پزشکتان تماس بگیرید.
در صورت بارداری، بیماری های پوستی مثل پزوریازیس یا اگزما، زخم باز، رادیوتراپی، سابقه زخم های پوستی نباید میکرونیدلینگ انجام دهید.

زمان لازم برای بهبودی بعد از میکرونیدلینگ


میکرونیدلینگ مانند جراحی پلاستیک روشی تهاجمی نیست، در نتیجه زمان لازم برای بهبودی بعد از آن کوتاه است. معمولا در اکثر افراد زمان خیلی محدودی برای بهبودی لازم است. در روزهای اول بعد از میکرونیدلینگ التهاب و قرمزی پوست خواهید داشت. این حالت در پاسخ به آسیب های جزئی ایجاد شده در اثر سوزن های میکرونیدلینگ طبیعی است. اگر راحت باشید می توانید به سرکار یا مدرسه بروید. برخی افراد در روزهای اول از آرایش های پوشاننده پوست استفاده می کنند تا قرمزی پوست از بین برود.
در این شرایط پوست شما به آفتاب حساس تر است و باید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. بعد از میکرونیدلینگ پوست شما به سرعت پوست جوان می سازد. در طی چند هفته شما نتایج مطلوب را خواهید دید.
برای حفظ نتیجه درمان نیاز به جلسات درمان متعدد دارید و باید از کرم های مکمل هم استفاده کنید. متخصص پوست به شما بهترین توصیه ها را خواهد کرد.

چگونگی آماده شدن برای میکرونیدلینگ


با متخصص پوست قبل از میکرنیدلینگ صحبت کنید تا با آمادگی قبلی بهترین نتیجه را بدست آورید. شاید لازم باشد داروهای خاصی مانند ایبوبروفن و داروهای ضد آکنه را قبل از میکرونیدلینگ قطع کنید.
شاید متخصص پوست به شما توصیه کند که قبل از میکرونیدلینگ رتینوئیدها را هم قطع کنید. با این کار خطر عوارض جانی کار کاهش پیدا می کند.

مقایسه میکرونیدلینگ با رولرهای خانگی


میکرونیدلینگ کاری حرفه ای است که توسط متخصص پوست انجام می شود. در حالیکه رولرهای خانگی چندان خراشی به پوست نمی رسانند. در حالیکه این روش به نظر درد کمتری دارد ولی نتیجه مطلوب را ایجاد نمی کند. خراش های ایجاد شده در طی میکرونیدلینگ برای القای جوان سازی و تولید کلاژن ضروری است. در رولرهای خانگی پوست شما شفاف تر می شود ولی اگر دنبال نتایج طولانی مدت هستید، میکرونیدلینگ از رولرهای خانگی بهتر است.





در دسته پوست و مو

#میکرونیدلینگ #هزینه میکرونیدلینگ #میکرونیدلینگ در تهران #میکرونیدلینگ صورت #میکرونیدلینگ چیست #درمارولر #قیمت میکرونیدلینگ صورت #میکرونیدلینگ صورت چیست #عوارض میکرونیدلینگ #مراقبت بعد از میکرونیدلینگ #فواید میکرونیدلینگ #



ارسال نظرات









نظرات